Το βιβλίο αφορά κυρίως τις μικρομεσαίες υγιείς ελληνικές επιχειρήσεις που θέλουν να προσφέρουν αγαθά και υπηρεσίες στο Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, κερδίζοντας σημαντικά ποσά από τη δραστηριότητα αυτή.
Στην Ελλάδα πάρα πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις διαθέτουν καλούς πωλητές, καταρτισμένους πολιτικούς μηχανικούς, αξιόλογους επιστήμονες, αλλά μικρό ποσοστό από αυτές παρέχουν αγαθά και υπηρεσίες στο Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο, γιατί φοβούνται ότι, αν κάνουν μεγάλο πελάτη το Δημόσιο, θα καθυστερήσουν να πάρουν τα χρήματά τους και θα ταλαιπωρηθούν από τη γραφειοκρατία και τα αλλά προβλήματα του Δημοσίου.
Το παρόν βιβλίο έρχεται να εξαλείψει αυτούς τους κινδύνους, δίνοντας στους υγιείς Έλληνες επιχειρηματίες χρήσιμες στρατηγικές και αποτελεσματικές λύσεις, και δείχνοντάς τους τον τρόπο να μη φοβούνται να συμπεριλάβουν στο πελατολόγιό τους το Δημόσιο, διότι πρόκειται για έναν πολύ μεγάλο πελάτη, από τον οποίο, αν τον χειριστούν σωστά, θα επιτύχουν μεγάλα κέρδη, ακόμα και σε περιόδους οικονομικής κρίσης.
Κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία